Estudi de la testosterona

A continuació us deixo els millors treballs sobre l’estudi de la testosterona.





Heu de comparar-los amb els vostres i afegir un comentari indicant quins errors heu fet.

Aquells que voleu millorar el vostre treball, teniu l’opció de fer el mateix estudi però observant com afecta l’exposició prenatal de la testosterona a les dones. La data límit per lliurar-ho és el 9 de març en format de paper a l’hora de classe. NO ACCEPTARÉ CAP TREBALL DESPRÉS DE LES 13:30 HORES.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

jo no sé quin ha sigut el meu error.
si pot ser fes-m'ho veure el pròxim dia de classe!

Anónimo dijo...

El proper dilluns entregaré els treballs i podreu fer l'activitat. No patiu. Es tracta de comparar, veure els errors i aprendre dels mateixos per millorar.

Lucia

Ruth dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Ruth dijo...

Els treballs realitzats per les meves companyes són molt bons. Abans d’esmentar els meus errors volia explicar el per què vaig fer aquell comentari a classe.
Primerament no vull que elles se sentin ofeses ni molt menys, ja que valoro el seu treball. Només vaig donar la meva opinió, que era que m'havia sentit ofesa que es valorés el treball de dos persones, quan moltes persones de la classe vam dedicar-hi un gran esforç en fer l'exercici.
Dit això, ara he pogut comparar els seus grans treballs amb el meu i n’he observat varies coses. El que hauria pogut introduir en el meu exercici sobre la testosterona, principalment era una introducció.
A més, desprès de formular la meva hipòtesis i fer el meu experiment, he comprovat que tot allò que jo prevenia a donat el contrari. Per això, en les meves conclusions falta esmentar tot allò que he observat.

Cristina dijo...

Cristina Pacheco

Ara que ja m'he mirat els treballs de les meves companyes, crec que en el meu, deuria d'haver-me fixat amb alguna dada més concreta per fer el metode cientific, ja que tot el que poso és molt general. Per aixó, en el quadre, deuria d'haver ficat la condicció fisica de cada un dels homes que vaig utilitzar per fer aquest treball, ja que trobo, ara que el treball està correjit, que se'ns dubte, esta una mica incomplert, falta remarcar espectes per tal que quedi clar quines son les meves refutacions per fer la pràctica.

Andrea Ll dijo...

Acabo de comparar els treballs de les meves dues companyes. Crec que el que m'he descuidat podia ser una introducció explicant que ho he extret un diari , encara que ja ho dic una mica, aleshores, quan poso tot els efectes em dius que és massa, però jo he vist al treball de la Celia que ell ho té igual. Em poses que no saps on es la meva hipòtesi i la meva hipòtesi es tot el començament, potser la no he fet gaire bé. En les dades que et fico em dius que quin és el paràmetre relacionat que hi trobo i penso que t'ho explico. M'he descuidat fer una observació i també una elaboració d'una teoria.



M'agradaria que comentessis a els treballs una mica més a classe perquè realment no se que és el que no està bé del tot.

Anónimo dijo...

Hola sóc el borja. Acabo de realitzar el meu treball corregit i crec que he comes uns quants errors en el anterior.
Primer de tot he observat que no havia possat una introducció, havia desenvolupat bé els procediments, però havia optat més per una situació irreal.
Ara ho comprenc i em sembla que tot ha sortit amb éxit.
Elstreballs de les meves companyes m'han servit com a guía.

Anónimo dijo...

La veritat és que la diferencia principal es que en el treball que vaig entregar i faltava més elaboració i informació a diferencia dels altres, estan molt elaborats els dos penjats i hi ha molta informació interessant.

Maria Nadal

Anónimo dijo...

Comparant els treballs de les dues meves companyes amb el meu, trobo que hauria d'haver començat el treball fent una petita explicació de que és la testosterona; des´rés la taula de datos estava incomplerta: faltava el coeficient; en la hipotesis vaig incluïr algunes coses que no eren necessaries; en l'experimentació vaig fer un resum global de datos, i hauria d'haver fet per a cada individuo.

Anónimo dijo...

sóc l'ESTL RIU aquest ultim comentari!!

Andrea dijo...

En el meu treball hi falta l'hipòtesi!! També vaig tenir un problema amb els decimals de l'experimentació, on també em vaig deixar de posar-ne els resultats, conforme demostrava el meu experiment.

Andrea Soto